Crisis, what crisis?
Het was in 1975 dat Engelse band Supertramp hun nieuwst elpé met de titel ‘ Crisis, what crisis’ uitbracht. Zelf was ik in die jaren een puber en zoals de meeste pubers verkeerde ik ook in een crisis. Je zou het een identiteitscrisis kunnen noemen. Wie herinnert zich niet die tijd vol uitdagingen, onzekerheden en … Lees meer